CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 29, 2011

THANK GOD . . . Even I'm always be the one who got test, I'll make sure I'm smiling everyday . . .


Okay , mesti korang dah boring lagi - lagi pasal tah pape je aku post dalam entri ni . Tapi seriously , hari ni ada lagi sorang yang dah buat aku rasa diri ni macam bodoh sangat je . Ehh , memang bodoh sangat lah ! Susah betul nak dapatkan orang yang betul - betul ikhlas nak berkawan dengan kita rupanya .

Takpe , mungkin ini yang terbaik untuk aku . Tak kisahlah orang nak buat apa pun kat aku , hidup aku go on macam biasa . Sikit pun tak mencalarkan hari aku . Sama ada orang itu rasa bersalah ataupun tak , aku boleh doakan kebahagiaan dia je . ( ayat tak boleh blah )

Wallaaaah ! Apsal la boleh jadi macam ni ? Aku tak nak tau tak ? Hey , tau tak ? Kau ni dah kenapa la agaknya . ( tension di tengahari yang amat panas . Tapi kejap lagi hujan la ni ) . 


Ha , hujan macam ni la aku kejap lagi .

Aku harap dia puas hati lah dengan apa yang dia dah buat ni . Aku nak ucapkan THANKS A LOT pada dia . Jangan buat lagi kat orang lain . Biarlah aku jadi yang last and aku nak dia tau betapa sakitnya hati orang - orang yang dia dah buat macam tu ( especially girls ) . Sedih bila ada yang tak tau betapa halusnya hati seorang wanita . Bila disakiti , akan berbekas sampai bila - bila even yang menyakiti tu just kawan yang selama ni dah banyak buat hari - hari aku tersenyum macam biasa . ( huhuhu . . taching beb ! )

Ok , now what I wanna say is ' is it true to be loved is hard ? '. Hah , aku ni biasalah , memang suka tanya benda yang pelik - pelik . Tapi sebenarnya takde lah pelik mana pun kan soalan ni . No no , salah soalan . Tapi ' is it true to be TRUSTED is hard ? '. Ha , ni lah soalan yang paling tepat , mampat , padat ! Takpe , biarlah aku yang jawab sendiri . ' YES , it's really hard '. 

Ermm , yang ni takde kena - mengena dengan cerita atas tadi . Cerita tu biarlah stop at this point . Aku takkan menagih apa - apa lagi dari dia . Now , aku akan lupakan semua tu . Terkesan sikit kat hati , jantung , paru - paru aku tapi I trust myself . Boleh hilang dalam masa beberapa hari ni .



Daa ~

No comments:

Post a Comment