CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 27, 2011

Semalam ~ ( Ayu, kau buat ape? )


Firstly, thanks a lot kepada sesiapa yang dah bersusah-payah buat aku tersenyum balik macam hari-hari biasa. Even sampai dah fed up, tension macam tunggu kucing beranak pun ada jugak aku tengok korang ni. hihihii.. (kawan-kawan aku jer, yang lain jangan perasan)

Eh, lari tajuk ni Ayu. Jangan la fikir yang bukan-bukan pulak bila tengok tajuk entri ni. Korang ingat aku buat ape ha? Kepada yang dah buat aku happy semalam, thanks a lot. Gua terharu ni beb! Now, I'll start my day from the beginning. Buat macam biasa. Takde apa yang nak dirisaukan lagi.

Kalaulah semua orang macam ni kan bagus. No fights, no cerai-berai, no kutuk belakang. Only happiness! Aku bukannya apa, cuma tak nak diselubungi kelambu lagi bak kata someone ni. Cuma masih tertanya-tanya ( ayat macam nak kena lempang sebijik ). " Betul ke kita tak kan gembira selama-lamanya? "

Macam mana dengan makcik-makcik yang dah kawen limeplohlime tahun tu? Macam happy je aku tengok dengan pakcik-pakcik mereka. Heh! gilelahkauayu. ( makcik tu dah tue, mana ada gaduh-gaduh lagi dengan pakcik tuu ). merepeklagi..

Baideway, thanks a lot lot lot lah dekat dia.. hahaha!

Cukup !


No comments:

Post a Comment