CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 27, 2012

Saya Freshie KPMB

> muka freshie sangat lahh ni <


Assalamualaikum w.b.t.


Last update at May 26, OMG dah serabut tengok blog boring ni kan. Urm, sebelum tu nak say yang aku rinduuu duu duu sangat dengan korang-korang yang dekat UIA tu, kat matriks sikit, kat UiTM sikit, kat kolej sikit. Hope korang always ingat aku jugak :,(


Sambil menaip sambil makan burger ni ( patutlah body macam ______ ) my roommates semua tengah sleeping. Dengan takde rasa simpatinya aku bukak lampu bilik ( padann, hihik. ). 




Sebulan dah duduk kat KPMB, the most meaningful experience is masa Minggu Jalinan Ukhuwah ( MJU ). Orientation Committees yang pada mulanya sangat sangat sangat lah garang, buat aku rasa macam "nak balik rumah" atau "nak tukar kolej lain lahh". Seriously, aku hampir hampir fed up dengan MJU. Masuk hari ketiga and so on, barulah terserlah ke'sporting'an mereka ( Oh My English! ).





My roommates > Bajit, Adek, Awin and Me <




Usrah hari Jumaat ( aku ada usrah okayy )





Shooting untuk MMM ( English Camp )




Dipaksa turun padang untuk main frisbee




Shirot & Arina yang bersemangat ( kah kah )




Macam ni tau main dia >.<




Bajit termenung mengenang nasib
  ( masa ni tengah hujan lebat, kami masih di Tesco. So, tengah risau macam mana nak balik kolej )




Adek ^^




Adek & Shirot yang beriman




Team Bravo ( English Camp )




Again.....




Bincang-bincang




Salah satu lokasi shooting kami :p




Shooting...









Tak tau siapa yang snap
( dah la tengah buat muka hudoh )




Di Lab 1, planning sambil pose!




< Kami Merah >




Izzati ^^



That's all ^^ thank you ~

*KPMB stands for Kolej Profesional Mara Beranang ^^


No comments:

Post a Comment