CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 11, 2012

Semoga Berjaya Menggapai Cita-citamu ^^


Manisnya gadis-gadis bertudung labuh tuu XD. Labuh kann :p


Assalamualaikum w.b.t.

Keputusan UPU dah keluar. Setinggi tahniah tahap dewa untuk korang yang memang hebat. Lagi-lagi yang dalam gambar kat atas nihh. (gile kau Wanie, saje buat aku nak melalak baca blog kau).


Seriously, aku mula-mula rasa punah, retak jantung bila tak dapat masuk U. Punye lah aku Bismillah bagai, doa-doalah apa yang patut time nak buka laman web UPU tuhh. Bila dah agak-agak ready, aku pun bukak lahh. Masukkan no IC and tunggu result dia loading lama sangat. Sempat lahh pergi dapur minum air kejap. Bila tengok balik, rasa nak jerit pun ada. Tapi tahan jela kann, tak dapat.


Then, aku dapat call dari korang, semua dapat ! Pppuuiiihh :p Mula-mula aku macam orang takde iman, nak bunuh diri la, tak nak hidup lagi laa. Hahahaa. Macam-macam. Sempat jugak ajak 'abang' kahwin cepat-cepat. Tak sanggup manahan malu punya pasal lahh :))
 
 
Memang dulu dapat banyak tohmahan dari budak-budak SC. Ada yang siap menuding jari ke arah pelajar sastera macam kitorang ni sebagai penyebab diorang jatuh ranking. Time tuhh tak tau nak cakap apa. Agak dingin lahh dengan budak-budak SC. Apa boleh buat, kita pun buktikan yang kita dah buat yang terbaik. Dan hasilnya,korang memang the best!


Aku pun nak upload jugak gambar member-member yang dapat UIAM nihh. Hihihiii ....

 Asasi Sains Kemanusiaan (UIAM)
Budak kecik yang tak matang-matang :p
Tapi success dalam study. Bye2 Wanie :))



Asasi Undang-undang (UIAM)
Best friend forever yep nyah !
Jangan takut masuk UIA, belajar tajwid betul-betul :p


Asasi Sains Kemanusiaan (UIAM)
Banyak cakap minah nihh. Congrats Pika.


Asasi Sains Kemanusiaan (UIAM)
Pendorong semangat aku dulu taw taw :)
Setakat nihh aku tak tahu apa-apa lagi pasal Eypah.
Menyampah nyah !


Asasi Bahasa Arab (UIAM)
Gadis manis wuuu. Lemah lembut je kan3.


Bestie yang tak dapat dipisahkan lagi.
Good Luck ya!


Diploma Undang-undang (UNISZA)
Masih dalam kursus Bahasa Inggeris di Kelana Jaya


 Dah dua bulan keluar PLKN tapi...
Masih tercari-cari arah tuju hidup
Bakal jururawat insyaallah :))


Ye Wanie, aku ingat lagi semua perangai kita time sekolah dulu. Lagi-lagi time SPM, macam haram jadah kann. Ponteng kelas Ustaz Nazom sampai kena mention nama dalam surau lepas sembahyang Maghrib kat surau putera yang tak boleh belahnye.


Yang pastinya, janganlah bawak perangai tuhh kat U nanti ye. Kalau nak kena tendangmasukgol, buatlahh. No karok-karok, no movies, no fly, no hotel bajet. Hahahaha.... Belajar rajin-rajin ye semua. Aku pun akan belajar rajin-rajin, tak macam dulu lagi.


Kita akan grad sama-sama suatu hari nanti.
p/s : sorry upload gambar korang yang dah berabuk tuhh. HAHA :p


5 comments:

  1. Lupe dol nak letak gambar ecah. habislaa aku. ecah jangan kecik aty okay. takmo kembang-kembang kan idong okay :p

    ReplyDelete
  2. ^^ haha , aku harap ustad nazom tak bace :P Bydeway ! dengan lagu kau nihh , buad aku touching sikit lahh :))Congrate tok aku berjaya buad kau rase sedih :D And hope gak kita pat lepak karok karok , VIPnye ea , Cinema segale kay :))

    ReplyDelete
  3. takpe lahh kalau ustad bace pon. haha. ye, congrat lahh wanie sebab berjaya buad aku yang susa nak nanges ney buleyh tacing pulakk bace blog kau.

    ReplyDelete
  4. dah nak habis dah belajar . lepas ni sambung matrikulasi di negeri sembilan . aq cll ko x dpt2 pon . tkar 6be ap ?

    ReplyDelete
  5. mane ade tukar lah sai . kau call aku tak pasan :p

    ReplyDelete