CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 21, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG


The way I see it , you should live everyday like it's your birthday . . May Allah bless you for every second in your life time . . Hope I'm not the one who always make annoy towards you . . Sorry for everything . . .


Jiwang dah aku ni malam - malam bute macam ni . Mesti ada di antara korang yang membaca ni ada yang tau pasal apa yang aku nak tulis hari ni . Bukan nak jiwang - jiwang sangat pon . Nanti tak hingin korang baca lagi blog yang dah la burok , bersawang , bawang . kui kui kui . .

Hari ni 21 Oktober , tau pasal apa ? Bezday korang ? ha'ah banyak la . Takde kerja aku nak ingat bezday korang heh . Sebenarnya nak cakap pasal 20 Oktober . Nice number ? Of course la . hihihii . .

Tarikh yang tak pernah aku sambut even tarikh tu sangat penting bagi aku . Dalam masa 2 tahun , tak pernah ada peluang nak sambut . Tak payah cakap lah tarikh apa . Tengok tajuk , think about it . Aku memang giler dengan semua orang , kiranya boleh la dibawak sepak terajang tendangmasukgol . Tapi bab ni , huih ! Taching beb ! Sumpah aku sedih , meroyan pon ada la sikit .

Setiap kali nak sambut , ada je penghalang @ manik ( dalam bahasa arabnye ) . huhuhu . . Nak praktikkan subjek Syariah dalam bebelan aku ni . merepeklahkauayu ! Tapi sentap hati bila tak dapat sambut . So , aku dapat wish je . Takpe , aku tau takde apa lagi yang boleh aku tunggu lagi . Benda dah jadi kan , terima je lah Ayu . Kau yang cari bala , tanggung la sensorang . hmmm :'(


gambar curi kat google image 

Sedih la wey . Tak tau lah nak tulis apa lagi . Perasaan aku sekarang ? SEDIH 
Sekianterimakasih . ngeeee !

Daa . .

No comments:

Post a Comment