CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 13, 2011

I'M JUST A SILENT READER


You know what ? Dalam banyak - banyak readers , aku lebih prefer for being a silent reader only . Bukan sebab suka skodeng blog orang lain sesuke hati aku je . Tapi maybe sebab aku tak konfiden la yang aku ney boleh join diorang yang memang suke letak komen 2 kat blog orang lain . Ade jugak member 2 aku yang cakap . . .

' Ayu , komen la kat blog Ayeem Ayam tu . Best la blog dia . Lagi 2 kat entri dia yang tajuknye Kencing Masin tu . Haha . Tak boleh blah siot ayat 2 dia '

' Ish , Cik Epal ney merepek repek je kat blog dia . Tapi ramai je yang suke baca . Mesti rating dia hari - hari banyak kan ? Kau tak nak tumpang sekali ke populariti dia ? At least ade la jugak keluar muka kau kat blog dia sebagai pengomen dia .

Ha , tu kira yang biasa 2 je . Ade jugak yang cakap dengan aku . . .

' Hanis Zalikha tuh cantek giler bhai ! Peh Ayu , kau tak rasa nak jadi macam dia ke ? Aku tengok kau selalu baca entri 2 dia tapi langsung tak nak komen . Komen la sikit . Orang kata , kalau boleh request la dia jadi akak ipar kau sekali . Sambil menyelam minum air kencing dalam kolam . Huh !

Tah pape je diorang ney . Actually , aku memang suka tahap kemarau la bab baca blog blogger2 famous + ngetop2 gituh . Macam nama2 blogger yang ada kat dialog2 atas . Tapi setakat ney aku tak pernah lagi letak komen kat mana2 blog yang aku follow selama ney .Haishh ! Malu lah aku jah . Orang tak kenal aku , tapi sebok je nak komen2 . Heh !

Tapi ney just pendapat aku jela . Korang tak setuju lantak korang lah . Haha . 

OK bye !

No comments:

Post a Comment