CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 1, 2011

Kem Pinggiran Pelangi , Muadzam Shah , Pahang . . .


Okay , aku bukan nak cerita pasal kem tah pape . But , u know what ? Aku dapat kem PLKN kat sini lah . Aduhaiii ~ Bukan mengeluh sebab apa , tapi sangat jauh dari rumah ! Ayah dah cakap awal - awal ,

' Kalau Ayu dapat kem jauh - jauh , tak dapek den nak nolong eh . Duduk la sorang - sorang kat situ '

hewwww ~ kurang asam . . .

Hey , please lah . Mula - mula aku memang excited nak pergi PLKN ni . Tapi bila dapat tau kena pergi kem kat situ , lemah semangat ! Aku dah survey tempat tu . Not bad la , dalam hutan rasanya .




yea , inilah dia . . .

By the way , untuk cari member baru tu tak jadi masalah bagi aku . Nasiblah kau Ayu ~
Okay , bye !


No comments:

Post a Comment