CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 10, 2011

BLOGGERS , MAAFKAN AKU . .


Kenapa statement aku macam ney ? Takde ape sebenarnye . Aku tau aku tak banyak buat salah dengan korang . . heheh ( cakap besau plak , ade yang kena hampok nanti ) . .

Act , aku perasan entri 2 aku banyak merapu - rapu , sedih kemain lagi la , sayang dia hamende ntah lagi . Aku tau untuk jadi blogger , lebih baik jangan citer sangat pasal edop kite . Tak mau deh orang nak bace . Lantak kau lah nak sedih ke hape kann . . Sory bebanyak la ye . Kalau ade antara korang yang dah buhsan , aku mintak maap banyak - banyak .

Lagi satu , pasal komen . Ney yang sogan den nak citer ney . . heheh . . Aku belum cukup ilmu lagi macamane nak setting bende alah komen tuh . Tak tau acane nak allow korang komen dalam entri 2 aku . Wat malu lah haiiii . . keh keh keh . . So , berjuta - juta maap aku mintak kat korang kalau rase - rase macam nak komen tapi tak boleh . . ( ntah 2 xde pon yang nak komen sebab tak best ) . .


Muka kesian . . Tapi cute . . Macam nak bagi penyepak je rasenye .


Entri 2 aku sebelum ney memang mengarut sebab yela , orang tengah kemaruk cinte beruk la katakan . Tapi sekarang dah malas deh . Lepas baca entry blogger hot kite ' Hanis Zalikha ' yang tajuk die ' 6 Things To Consider Before Publishing Your Love Life Online ' . Tajuk yang best . Aku memang setuju sangat 2 ape yang Keknis cakap dalam entri die . Ape yang die cakap ? Huh , bace sndiri la . Penat nak taip panjang 2 . Kalau la aktiviti menaip ney dapat kuruskan jari - jari aku yang demok , debab macam kayu balak ney takpe la jugak . . heee ~

Tapi . . ( dah mule la nak jiwang 2 keparat ney ) " ah lantak hape aku " . . haha .
Takde ape ponn . Just nak cakap ape yang aku luahkan dalam blog ney selama ney kengkadang boleh buat hati tenang sikit . Memang takde sape lagi yang boleh betol 2 terima citer 2 sedih aku , dalam blog jela tempat aku lepaskan semua sampah sarap yang dah berulat dalam hati & paru - paru aku ney .

Lepas ney aku dah tekad nak mulakan citer baru . Ape yang dah jadi dalam edop aku selama ney aku akan jadikannye sebagai satu kekuatan untuk aku tempuh hari - hari aku yang masih panjang lagi . . ( huhhaayy , ayat tak boleh blah ) . . Sedih memang teramat amat la sedih beb . . Tapi aku tak boleh nak cakap ape lagi la . Takde cara lain lagi yang boleh aku buat . Putus tuh cara yang paling baik dalam menyelamatkan satu - satu hubungan . Walaupon berat , tapi aku redha . 


Bye 2 semua ! ( macam banyak sangat je follower )
Doakan aku tabah dalam menempuh hari - hari aku . .

No comments:

Post a Comment