CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 24, 2011

KENAPA AKU TERUS DIPERSALAHKAN ?



Bukan nak menjiwang ke apa ke hari ni. Cuma terfikir pasal ada lagi orang yang masih terasa hati dengan aku. Ayat-ayat keramat dia tu, even tak tulis nama aku, but I feel a lil' bit cautious, argue and whatever lah ! Aku just nak paculkan satu soalan, " susah sangat ke nak memaafkan orang lain? "...

Aku tak mengharapkan sayang dia lagi. Ops, kan daaah... Seriously, aku fed up ! Dulu aku memang menyesal buat keputusan tu. Sampaikan aku cakap kat diri aku sendiri, " ape yang kau dah buat ni Ayu? Kau seolah-olah dah mainkan dia, tak hargai sayang dia kat kau ".. Ha, macam tu lah aku rasa.

But now, I'm sorry. Bukan niat terus nak melupakan, tapi aku dah tawar hati. Bila fikir balik pasal apa yang dah jadi sebelum ni, aku sedar. Tak ada siapa yang boleh salahkan sesiapa. Sudah-sudah lah menuding jari ke arah aku yang memang dah tawar hati. Cukup-cukuplah menuduh aku yang bukan-bukan. Aku just nakkan sebuah kehidupan yang lebih baik daripada semalam. So, please sucikan hati daripada membenci aku lagi. Maafkan semua salah aku, halalkan segala hutang aku sama ada dari segi wang atau tenaga, aku hargai semua tu. Aku janji takkan ganggu hidup dia lagi...


No comments:

Post a Comment