CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 16, 2011

OUTING YANG GILER BAGAI LAH !

Hai blogger @ silent2 reader sekalian . ( hamboi , banyak sangat ke follower tuh ? )
Petang tadi aku outing dengan member2 . Yela , kononnye ni la peluang last sebelum kitorang SPM nanti . Bila aku pikir2 balik pasal kejadian outing aku dengan member2 petang tadi , haduh ! Macam beruk kelaparan ! Tak pernah sekali pun dalam hidup aku ni , outing tukar baju kat rumah orang then pegi melalak kat k-box hanya berbaju kurung ?? Hahaha . Betapa sempoi dan boroinye kitorang ni .


Ni semua idea kami beruk2 ( Ayu , Pika ,Sai ) . 


Sai [ Saidah Amirah ]
Selalau eh eh . . Selalu kitorang panggil dia ' mak ' je . Keibuan la katakan .
Tapi huh ! Kepala dia ni boleh tahan jugak la .



Pika [ Nur Syafiqah ]
Hah , yang ni memang bengong , bangang , bongek . huhuhu . .
Dia ni la pemberi main idea kitorang .



Aku . hahahaa . .
Muka sememeh je la aku ni . Aku pulak yang mencadangkan pakai baju kurung .


Memang aku yang cadangkan pakai baju kurung tuh . Tapi tak sangka pulok dirang on jew . Heh ! Aku pun on jugak la . Masa nak pergi rumah Wanie , eey malu la aku . Ada ke patut nak pergi rumah dia sebab nak tukar baju je ? Harharhar .


Wanie [ Fatin Hazwani ]
Ni lagi sekor tak matured . Suka melompat - lompat dah macam monyet aku tengok .


Sampai bustand .
Sai cari - cari la pakwe tersayang , pengering jantung , pendebat rindu dia tu . Aku dengan Pika yang single n available ni ( ececeh ) pon pergi la jalan - jalan around bustand tu sambil berkata dalam hati " takpe takpe mak , nanti aku cari balak lagi hensem dari balak kaw " hehehe ( ketawa sambil memandang tajam ke arah ' Bainuddin ' . Ala pakwe Sai la tuh . heh .


' Dik , takde bilik kosong dah . Penuh ' .

Grrr . Tak gune la bilik - bilik tuh . Takpe , kitorang pon tunggu la lagi 15 minit n kitorang dah booking awal -awal . Takut kena rembat pulok bilik tu . Ni dia list lagu - lagu yang kitorang lalakkan dalam bilik tu bertiga .

Yang terindah hanyalah sementara - Erra Fazira
Kesetiaan - Siti Sarah
Bersamamu - Ezlyn
Tinggal Tanda Tanya - Ella
Tragedi Cinta - Achik & Nana
Sampai menutup mata - Acha Septriasa
Aishiteru - Zhifilia
Tear drops on my guitar - Taylor Swift
( the only English song )

Ha , sebenarnya banyak lagi lagu yang kitorang nyanyi tapi tak ingat . heh . Nak snap gambar pun tak boleh . My luvly camera mucuk2 masam bachen tu tinggal kat rumah pulok . Kalau tak confirm sure dah berbakul - bakul gambar berangan kitorang aku letak dalam blog ni sampai semput - semput nak loading .

Apa pun aku nak cakap , best la dengan korang . Sayang korang damn much ! ( hamboi , sayang sangat nampaknye ye ) . huhuhu..

Daa ~

No comments:

Post a Comment