CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 15, 2011

Beware Of Living In Hostel !



Maybe dah lama tak update blog , so untuk entry kali ni aku tergerak nak story pasal ape yang dah berlaku sepanjang 2 minggu aku kat hostel baru2 ney . . Lagipun , kebetulan ada satu kejadian yang tak mungkin aku lupa sampai bila2 . . It's about pencerobohan asrama puteri . . Asrama kami la tuh . . 

         Kadang2 pelik bila fikir balik apa yang dah jadi . . Sudah terang lagi bersuluh , apa yang aku nampak malam tu memang tak masuk dek akal . . Aku tak pasti apa objektif diorang ceroboh aspuri semata-mata nak ambil ********* . . so weird ! Apa yang aku mention ni berdasarkan apa yang aku nampak malam tu . . Bukan aku sorang yang jadi saksi , Aida & Wana pun nampak sekali . . 

         Tak sangka , ada jugak budak sekolah aku yang macam tu . . Bila aku nampak je diorang yang tengah leka main2 ********* kat ampaian aspuri , aku & Wana sergah n kejar diorang even aku tahu hakikatnya aku takkan dapat kejar diorang . . Tujuan aku satu je , bukan untuk dapatkan diorang . . At least dapat tengok muka , it's enough . . 

         Tapi aku tak sangka apa yang dah jadi kat kami lepas kejadian makin teruk . . Suspek2 yang aku mention namanya kat ustaz , put the blame on us ! So annoying . . Aku tak mention nama diorang kalau aku tak yakin orangnye . . Tapi nak buat macam mana , semoga ditunjukkan kebenarannya . .

         Aku tahu , suspek2 tu takkan gelabah kalau diorang tak salah . . Tapi dah terang2 diorang gelabah giler bila dapat tahu nama diorang naik . . Sekarang ney , ape lagi dalih & alasan yang diorang nak bagi lepas ney aku sentiasa nantikan . . 

         So , aku just nak ingatkan pada semua orang . . Don't easily trust orang2 yang berada di sekeliling especially in hostel . . Entah dari mana mereka semua datang kita tak tahu . . So , beware okay . . 










No comments:

Post a Comment